2018-02-20 11:30Pressmeddelande

Annie Thorén coachas av Johan Olsson inför Vasaloppet

Triatleten Annie Thoren satsar på att slå det kvinnliga Klassiker-rekordet. För att göra det behöver hon ta sig igenom Vasaloppets nio mil under 6 timmar och 32 minuter. Tvåfaldige OS-och VM-guldmedaljören Johan Olsson blev hennes skidcoach över en dag. Se på filmerna nedan för att se hur det gick för Annie i skidspåret!

Santander Consumer Bank har 300 medarbetare och 450 000 kunder runt om i Sverige. Vi erbjuder sparkonton, privatlån, fordonsfinansiering, betal- och kreditkort samt delbetalning i butik och för e-handel.

Santander Consumer Bank är en del av den globala bankkoncernen Banco Santander, en av världens största banker med 121 miljoner kunder i över 45 länder. Tre gånger under de senaste tio åren har vi blivit utsedda till världens bästa bank.