2019-05-17 09:50Pressmeddelanden

Pressinbjudan - Träffa legenden Andy Cole i Sandviken den 20 maj

Inbjudan till press

Träffa legenden Andy Cole i Sandviken den 20 maj

Under måndagen den 20 maj finns Manchester United legenden och femfaldige Premier League-mästaren Andy Cole tillgänglig för intervjuer på Jernvallen i Sandviken.

Det är Santander Consumer Bank Sverige som flyger in Manchester Uniteds världsberömda fotbollsskola för att bjuda Sandviken IF på barn- och ungdomsträning i världsklass. Fotbollsskolan pågår under en hel vecka med start kl 16:00 måndagen den 20 maj.

Vill du få möjlighet att intervjua Andy Cole i Sandviken på måndag den 20/5 kontakta Annica Saltskog för tidsbokning.

Annica Saltskogannica.saltskog@santanderconsumer.se Tel: +46 72 454 00 27

Läs mer om Andy Cole här;