2018-09-28 09:52Pressmeddelanden

Följ Johan Olsson live under Lidingöloppet med gratis appen – han har startnummer 21

Nyhet 27 september2018

Santander Consumer Bank har gett Johan Olsson en riktigt tuff utmaning – om Johan slår sin egen tid på 1.48.59 från ifjol, skänker Santander Consumer Bank en efterlängtad och välbehövlig skridskoslip värd 40.000kr till Fritidsbanken.

Så ladda hem årets app så kan du följa Johan och alla andra löpare helt kostnadsfritt. Med appen kan du också se LIVE-sändningen från loppen, läsa senaste nytt, hänga med i sociala medier, hitta runt med kartan på plats under loppet m.m. Johan Olsson har startnummer 21 och startar 12:30 på lördag den 29/9!

Du kan ladda ned appen för både android och iPhone.